Saturday, April 20, 2013

En stilig man i förbifarten

Sådärja, nu har man lyckats ta sig ur sängen och in i duschen med. Det är ju trots allt lördag så att säga.
Ovven är på så jag är på RIKTIGT fin just nu :)

Ska iväg om ett tag så just nu sitter jag lite på sniskan och äter min låda med italiens kycklingpasta och diggar till tonerna av en riktigt svängig låt. Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop.

Det kan ju knappast vara något negativt att skriva lite här innan man ska... ja det var ju inte detta jag skulle skriva om.

För att sammanfatta lite sen sist.
Har styrt in rodret lite mer mot spelmotor arkitektur och tittat lite mer på plugin till Vim. Jag ska installera och testa ett som heter YCM (YouCompleteMe) och återkomma med reaktioner eller nått om det.

Nu måste jag bege mig så den sista grejen måste bli att jag blev lite smått kär i #! (CrunchBang), det är en linux distrubition som så många andra men jag gillar att den är baserad på Debian och är väldigt minimalistisk. Helt klart något jag ska titta mer på en annan gång ! :D

Ha en dunderbra lördagkväll nu!
/ H

No comments:

Post a Comment