Sunday, April 7, 2013

Mac-feber.nu

Hej på er! och mig med.

Ja vad ska man säga. Det hade varit riktigt trevligt med en Mac som stod här bredvid och brummade som bara en puma kan. Ett kattdjur som inte ger mig ögonklåda och rinnig näsa.

Jag har någon bild i mitt huvud där jag sitter i en lokal med snuskigt ergonomiska Kinnarpsstolar, sånna där höj och sänkbara skrivbord, en Selectaautomat och såklart mina olika burkar som var och en kör Windows, Linux och Mac. En duktig men framförallt tokig och seriös utvecklare (läs Happy) bör väl ha flera maskiner? Det är inte mer än rätt. Ah, vilken underbar tanke.

Fast nu ska jag inte ligga under täcket och drömma mig bort, jag borde ju såklart sätta igång med kodandet. Hade tänkt ta och skriva om alla gamla C++ inlämningar och göra de cross-platform. Jag säger inte att det är en bra start, men det är i alla fall en start och allt som har en start har väl också ett slut! :D

Men nog om det!
/ H

No comments:

Post a Comment